Zaregistrovať firmu Prihlásiť sa

Všeobecné podmínky



Základní pravidla:

* Odeslané objednávky považujeme za závazné.
* Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem .
* Po zpracování objednávky Vám bude na uvedenou e - mailovou adresu zasláno potvrzení o přijetí objednávky , celkový souhrn objednaného zboží a hodnota objednávky .

* Daňový doklad ( fakturu ) obdržíte spolu se zásilkou .

* Ceny výrobků na www.dompotreby.cz jsou vždy uváděny včetně platné sazby DPH .


* Ceny přepravního ( balné neúčtujeme ) :

- Za doručení objednávky s hodnotou do 900 Kč účtujeme přepravní náklady 129 Kč
- Za doručení objednávky s hodnotou od 900,01 Kč do 1800,00 Kč účtujeme přepravní náklady 109 Kč
- Za doručení objednávky s hodnotou od 1800,01 Kč do 2600,00 Kč účtujeme přepravní náklady 89 Kč
- Doručení objednávky s hodnotou nad 2600 Kč Vás již nebude stát nic - v takovém případě již přepravní náklady snášíme my.


Záruka:
* Na zboží objednané v elektronickém obchodě www.dompotreby.sk poskytujeme záruku garantovanou výrobcem za podmínek dle platných zákonů minimálně však 24 měsíců pokud u výrobku není uvedeno jinak .
* Záruka vrácení peněz - viz . Reklamační řád




Podmínky výměny zboží :
* Pokud si budete přát , vyměníme Vám zboží za jiný resp . jinou velikost .
* Zboží na výměnu musí být neporušené, v originálním neporušeném obalu , dobře zabalené , schopné dalšího prodeje ( včetně informačních visaček ) .
* Zákazník hradí doručení zboží který požaduje vyměnit na naši adresu a také dopravní náklady nového zboží dle ceníku přepravy ( viz. víš ) . Zboží bude dodáno neprodleně podle jeho aktuální dispozice .



Záruka vrácení peněz :
* Pokud bezprostředně po obdržení zboží zjistíte , že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje , máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a peníze Vám budou okamžitě vráceny převodem na číslo účtu které nám vyjádříte písemně s vráceným zbožím .
* Zboží musí být neporušené , v originálním neporušeném obalu , dobře zabalené , schopné dalšího prodeje.
* Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od dodání zboží .
* Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky .
* Vrácené budou pouze peníze za zboží ( vyjádřete nám pro tento účel č. účtu a peněžní ústav na které Vám poukážeme částku za vrácené zboží ) , nikoliv za poštovné a balné . Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou , dobírka nebude přijata .




Dodací lhůty:
Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje přes 2000 položek s výraznou obrátkovosti , z tohoto důvodu není vždy možné určit přesnou dobu dodání zboží. Naší snahou je vyřídit všechny objednávky co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti . Obvyklá doba dodání je 3-5 dní . Zboží je téměř ve 100 % rozsahu nabídky skladem. Položky které dočasně skladem nejsou Vás o tom informují . Doručení Vaší objednávky můžete očekávat do 7 pracovních dní - což je průměrná doba za kterou to externími přepravci ( Česká pošta ) zvládají .



Doprava zboží a způsob platby:
Objednané zboží je standardně zasíláno na adresu uvedenou v objednávce formou dobírky - tzn . že zaplacení zboží probíhá při doručení zásilky . Můžete se rozhodnout i pro úhradu převodem ( takový požadavek uveďte do políčka " poznámka " na konci procesu před odesláním objednávky ) - po jeho uskutečnění a připsání částky úhrady na náš účet Vám bude zboží neprodleně zaslán - eliminujete tak potřebu platby při dodávce .



Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e - mailovou adresu odesláno potvrzení o přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky , seznamem položek a jejich cen , cenou přepravního as celkovou hodnotou objednávky.



V případě , že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku , může být dodací lhůta delší , než je uvedeno , případně může být objednávka stornována . O této skutečnosti budete informováni telefonicky nebo e - mailem , Případnou potřebu delší dodací doby si s Vámi zkonzultovat a necháme schválit .



Ochrana údajů :
* Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům , s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu (např. banka , pošta - to však vždy pouze pro jeden konkrétní případ Vaší objednávky pro který je potřeba využití těchto služeb ) .
* Neprodáváme , nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně . Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše soukromá data před zneužitím .


Reklamační řád :
* Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady .

* Poškození vzniklá přepravou se snažíme vyřešit neprodleně , proto nás prosím o nich informujte co nejdříve abychom pro Vaši spokojenost mohli zjednat okamžitou a efektivní nápravu .
* Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e - mailem na lion@dompotreby.sk nebo písemně na adresu provozovatele ( viz. " kontakty " ) . Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny .
* Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné , aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly dodány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží , tedy například fakturu , záruční list a jiné. Dále je nutné , aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak , jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e - mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím , případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží ( Příjemce ) . V případě , že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu , musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci .
* V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy , na základě 29 odst. . 4 zákona SR č. . 130/1988 a vyhlášky č. . 100/1982 Sb . , A ve znění vyhlášky č. . 164/1988 Sb . , Má kupující možnost se v případě reklamace domáhat , zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny .
* Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace .
* Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů , funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací . Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.


Zákaznícka linka
na jakékoliv dotazy ohledě našich výrobků a služeb Vám rádi odpovíme telefonicky na čísle
0903 447 370

případně nám
můžete napsat
Váš názor,
pochvalu
nebo kritiku
 

www.pricemania.sk

www.pesiazona.sk najväčšia nákupná zóna na webe

Objednajte jedlo online, dovezieme Vám jedlo domov

Azet karta

ESET Gold Partner